Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Βιβλίο ευχών γάμου!

Η δημιουργία δεν σταματάει ποτέ! Απλά σε παρασέρνει μαζί της και δεν προλαβαίνεις ούτε να γράψεις!!
Έτσι κι εγώ, όλο αυτό το διάστημα που έχω να γράψω, έχω δημιουργήσει, προσκλητήρια, μπομπονιέρες, γλυκά και άλλα όμορφα πραγματάκια για την βάφτιση του γιού μου, που είναι την άλλη Κυριακή!!
Όμως σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάτι άλλο, που έφτιαξα επίσης με αγάπη και προσοχή...
Ένα βιβλίο ευχών για το γάμο ενός πολύ όμορφου, αγαπημένου και ευτυχισμένου ζευγαριού!! Μου έκαναν την τιμή να με εμπιστευτούν και τους ευχαριστώ πάαααααρα πολύ!!
Βασίλη και Βιβή με το καλόοοοοοοοοο!!!!

Το εξώφυλλο..

Το εσώφυλλο...
Η πρώτη σελίδα σε ριζόχαρτο...

Μερικές εσωτερικές σελίδες...

Δεν θα μπορούσα να μην φτιάξω και τα ανάλογα στυλό! χιχι!

Και κουτί για να μείνουν οι αναμνήσεις τους προστατευμένες...

Θα επανέλθω με φωτογραφίες από το γάμο!!!!

3 σχόλια:

  1. Φοβερό!!!Μπράβο σου Τινακι!!! Με το καλο και ο γάμος των παιδιών. Θέλω και εγώ να δοκιμάσω ένα βιδωτο άλμπουμ αλλά ακομα δεν έχω αξιωθει...Φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πένυ μου σ΄ευχαριστώ τόοοοοοοσο πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πάρα πολύ όμορφο! Μακάρι να είχα κι εγώ ένα τέτοιο στο γάμο μου!
    Μου αρέσουν πολύ αυτά που φιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή