Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Επιστροφή στο Blog μου!!


Πω πω! Έχω να γράψω στον προσωπικό μου χώρο στο internet πάνω από ένα χρόνο! Ένας χρόνος με καλά αλλά και άσχημα, με όμορφες στιγμές αλλά και ΠΟΛΥ κούραση! Ένας χρόνος που δυστυχώς είχε την ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ στιγμή της ζωής μου, την απώλεια του πολυαγαπημένου μου παππού... Όμως νομίζω ότι τώρα πια έχω αρχίσει να βρίσκω πάλι τις ισορροπίες μου και είμαι έτοιμη να μοιραστώ πάλι μαζί σας, τις μικρές δημιουργίες μου που είχα αφήσει πολύ πίσω όλο αυτό τον καιρό.. Και επειδή δεν υπήρξα και εντελώς αδρανής θα αναρτήσω άμεσα τρία βιβλία ευχών που δεν σας έχω δείξει! ΣΗΜ: Ευχαριστώ πολύ όσους με αγαπούν και με στηρίζουν στην ζωή μου με οποιοδήποτε τρόπο! Και νιώθω πολύ τυχερή που στο σπίτι μου υπάρχουν αυτά τα δύο αγόρια που λατρεύω!
Καλή μας συνέχεια λοιπόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου